Måndag

Idag är det måndag men känns som söndag.
Sov till kl 11 idag.
RIKTIGT SKÖNT.

Av någon anledning har jag så ont i ryggslutet att jag bara vill lägga mig och spy någonstans.
Haft ont sedan i torsdags :(

Men men, idag är det fotboll, jag och Anders har sittplatser på spelarfru läktaren ;)
Nej men vi har fått biljetter och det ska bli riktigt spännande att få kolla på matchen idag...
Verkligen sett fram emot det ...




I morgon är det dags för jobb igen.
Denna veckan kommer gå så fort.
SKÖNT



En bild som jag bjuder på.
Den är förbannat rolig.
Hur dum får man va när man går in på toan för att stava till SWE i pannan samtidigt som man kollar sig i spegeln?
Hm, då går det så här illa...
Och här var det inget vin inblandat.
Det var bara ren dumhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0