Kvällen igår

Ojojoj.
Hade riktigt trevligt igår.
Blev Lorden iallafall.

Jennie och Johanna kom och hämtade mig kl 7 här i Pukavik.
För att åka vidare till en fest i Karlshamn, vi frälsningsarmén :)
På något vänster visste jag exakt vart det låg.

Vi satt där till cirkus 23 för att sedan dra vidare till Lorden.
Påvägen dit träffade vi Hulte, riktigt längesen.
Vi tog för givet att han skulle me oss, till Lorden.
För att han sedan viker av till Hotellet.
Jaja tänkte vi, och fortsatte. Köpte en Pink Panter och bara njöt av livet :)

Var hemma ca 3, tror jag.
Somnade direkt, tror jag.
Hade en sms konversation, det vet jag :)


Idag vaknade jag kl 11. Mår som en tupp. Bra helt enkelt.
Mamma dammsugar just nu, vi har precis kollat på Johan Glans. Så roligt.
Idag vankas det grillning på Alfahill. Hoppas Dusan kommer. Saknar visst honom.
Kommer han inte får jag åka hem imorgon på något vänster.
Har ett antal kartonger, och lite väskor. Något som jag vägrar ta med tåget.......

Så Dusan, KOM
Jag saknar dig nu.... och imorgon är det match. Som jag sååå gärna vill se

Kommentarer
Postat av: dusan

i dont think so....sorry

2009-04-12 @ 14:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0