Home alone

Nu är jag hemma från jobbbet.
Slutade 13.15 för att sedan åka till Mercedes och boka tid för service och sedan till Ica och handla...

Nu ligger jag här på soffan med en ny tidning från chic och en bok om Mercedes B-class, den nya är sååå fin.... Kanske nästa bil? Hoppas det, för jag vet en annan som också är sugen på den bilen.




Ojoj oj, dagarna bara går.
Mycket att göra på jobbet hela tiden. Massa kunder och massa varot... tar aldrig slut.
Dusan är i Stockholm nu. Ikväll möter dom AIK, hoppas verkligen på vinst.... Ger dom all min lycka så att det blir vinst.
Ska passa på att städa lägenheten... och sova lite förstås. Sover så dåligt just nu. Periodare kallar jag mig själv. En period sover jag som en prinsessa, en period som tjänare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0