Hemma....

Har varit iväg sedan kl 13...
Gick till staden och skulle träffa Anders.
Vi gick några varv i värmen. Helt sjukt varmt.
Skulle kunnat göra som alla andra .. klä av mig till shorts och linne. Men eftersom jag fortfarande är krasslig så behöll jag till och med skinnjackan på!

I staden inhandlades ett hänglås och sockar!

Sen gick vi hem till Anders och kollade på Häcken - MFF...
En OK match som slutade 0-1 :)
Vilket jag är glad för :)

Nu sitter jag här på soffan, kom hem för en timme sedan nu.
Hällde upp ett glas martini, satte på lite bra musik och bara NJÖÖÖÖT....
Jag har blivit en rikgit livsnjutare på sista tiden :)


Denna bild kommer upp om man googlar livsnjutare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0