God Morgon

Precis lämnat Dusan på stadion.
Han ska ta en tripp till Göteborg för att spela match....
Jag.... jag ska städa!

Sitter och äter en soya frukost...
En fullkornsfralla med soya smör och brieost, en skål soya yogurt med blåbärssmak och en kopp kaffe med soya mjölk :)
Försöker leva ett sundt liv... svårast är på kvällarna när sockermonstret sakta med säkert smyger sig på en bakifrån...

Idag...
Ska jag som sagt storstäda.... öppna upp alla fönster och skura varje vrå!
Tråkigt när det är sånt sjukt fint väder ute... redan 15 grader i solen. Men eftersom jag är heeeeelt själv idag så tänker jag städa. Jag skulle aldrig kunna sätta mig på en uteservering och ta en öl själv...
Man måste ju ha någon att dricka med... :)
Ut och gå kan jag göra själv.... så det ska jag göra efter jag städat.
Sen ska jag försöka få in Dusans match i datorn så jag kan se den. Men eftersom jag har mobilt bredband så tror jag inte att det går.

Och Anders har fortfarande inte hört av sej. Han har nämligen internet från väggen, och kan därmed se matchen med all säkerhet.






En bild från vardagsrumsfönstret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0