Frukost



Har precis ätit en dunder frukost....
ELLER VI HAR :)
Riktig hotell frukost...


Idag är det fotboll igen... Malmö FF-TFF, derby!
Jag ska dock kolla själv. Anders har gått och blivit sjuk...
Men det är skit samma, efter matchen vankas det middag på stadion.... GOTT

Imorgon är det dags för ytterligare en jobb vecka... BLÄ :)
Tråkigt att tiden gör så fort. Helgen är ju över på ett kick.
Fast är ju även skönt att veckorna också går så att sommaren kan komma snart.
Och på fredag är det dessutom löning :)
Tänkte bjuda ner Madde över fredagen eller lördagen, för lite shopping. DE GILLAR VI :)
Gör du MAD? :)




Jag och Madde för ca 1 år sedan :)
Dock blundar hon, men hon är fortfarande en gudinna :)




Kommentarer
Postat av: Mad

I LIKE!!!!!!

Skulle kunna komma ner på fredag. Över dagen. Ta lite koll i butikerna och lite kaffe på stan. Saknar mitt hjärta. Du är mitt hjärta emelie! =) PÅ lördag ska vi nämligen på 30 års fest. Ska vi bestämma?! Hur var matchen igår? PUSS

2009-04-20 @ 08:36:59
Postat av: Emma

Vad fin du var i mörkt hår!

2009-04-21 @ 17:29:01
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0