....

Idag händer det..
Malmö möter Maif.
En match som jag SÅÅÅÅ gärna vill se... verkligen.
Men så jävla typiskt att det blev visning just kl 17.
Varför kunde den inte varit nu...
Då hade jag kunnat åka och titta.
Jag och Anders får stanna hemma, han ska följa med mig istället för Dusan...
Så nu gäller det att vi tar hem detta, både på lister och på Falsterbogatan 32.

Helgen har gått så fort. Som vanligt.
Ska lämna Dusan på stadion kl 1, sen vet jag inte va jag ska hitta på till kl 17....
Städa?
Hm.... ja, nog bäst så.... vill åka en runda men de är så tråkigt att göra något själv.
Skulle till Mormor också idag, på kalas... men icke. Får se om vi kommer hem under Valborg istället. Ge henne och Niklas en present.
Jobbar mamma valborg stannar vi här, det är ett stort evenemang i Pildammsparken den 30:e så mina päron kanske vill komma hit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0